Automatizace kampaní

Mít to před očima

U složitějších komunikačních scénářů oceníte jejich vizuální podobu, která zachycuje jednotlivé komunikační body, jejich vzájemné propojení, rozhodovací body, spouštěče i vyhodnocení.

Plná automatizace

Krása používání naší platformy spočívá v plné automatizaci. Bez manuálních zásahů kampaně odcházejí a vyhodnocují se. Uvolní se vám ruce od rutinní exekutivy a kampaně budete řídit jako dobře sehraný orchestr.

Otevřel? Neotevřel?

Řešení je napojené na analytické nástroje, které v reálném čase vyhodnocují výsledky komunikace. Reakce vašich klientů tak určují další kroky komunikačního scénáře. Systém se sám učí.

Nechte se inspirovat

V případech, kdy na doručení informace opravdu záleží, nastavíme flow, které využije více doručovacích kanálů – tzv. omnikanálová komunikace. Začneme kanály, které tolik nestojí – typicky e-mailem. Pokud v požadovaném čase nemáme potvrzení o doručení nebo otevření e-mailu, odešleme automaticky SMS. Ta je sice dražší, ale má vyšší pravděpodobnost doručení.

Příklad: Reset hesla Odešleme e-mail s odkazem na nastavení nového hesla Čekáme na potvrzení o doručení e-mailu Pokud potvrzení přijde do 30 minut, scénář končí Pokud potvrzení nepřijde do 30 minut, scénář pokračuje odesláním SMS zprávy

V prvním kroku odchází hromadný e-mail na předem definovanou skupinu zákazníků. E-mail obsahuje nabídku a call-to-action v podobě sledovaného URL. Po prvním kroku se flow větví na základě podmínek:

1. Klient otevřel e-mail, ale nekliknul na link: Za 3 dny po otevření odchází další e-mail s rekapitulací nabídky a s nabídkou osobní konzultace s poradcem (personalizace podle lokality). Zároveň odchází interní e-mail poradci. Obsahuje informace o klientovi, pokyn k oslovení (když se neozve zítra sám, pozítří volat) a odkaz do CRM pro záznam výsledku jednání.

2. Klient otevřel e-mail a kliknul, ale nedokončil transakci na webu (nekoupil) Za 2 dny po návštěvě webu odchází další e-mail s rekapitulací a odkazem na stránku, kde může klient transakci dokončit. Volitelně může obsahovat pobídku, např. slevový kupon.

3. Klient otevřel e-mail, kliknul a dokončil transakci na webu Systém počká 7 dní a odešle e-mail s žádostí o poskytnutí zpětné vazby na průběh transakce a poskytnuté služby.

4. Klient neotevřel e-mail Po 7 dnech odchází stejný e-mail jako na začátku, jen s naléhavějším předmětem – např. upozornění na blížící se konec časově omezené akce.

Komunikujte lépe - s námi!

Začněte využívat výhody lepší komunikace už dnes.