WhatsApp pricing

WhatsApp Business Pricing

Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.

, by Karel Holub
WhatsApp Pricing

Jak správně na WhatsApp Opt-In

WhatsApp je efektivní nástroj pro dialogovou klientskou komunikaci. Může být skvělým prostředkem pro budování klientských služeb, posílení vaší značky a zlepšení obchodních výsledků. Má ale jasná pravidla používání a ta je nutná dodržet. Základem je aktivní souhlas zákazníků s komunikací přes WhatsApp a my se v následujícím článku podíváme na to, jak to dělat správně.

, by Karel Holub
banking transformation

Řízení transformace zákaznické zkušenosti v bankovnictví s Infobip

Tradiční banky musí přehodnotit svou strategii zákaznické zkušenosti, aby zůstaly konkurenceschopné s digitálně zdatnými fintech společnostmi, které vstupují na trh. Zde se dozvíte, jak řešení společnosti Infobip pomáhají bankám udržet krok v online světě

, by Karel Holub
API guide

Průvodce Messaging API pro marketéry

API pro zasílání zpráv nemusí být složité. Přečtěte si, co všechno potřebuje marketér vědět o API pro zasílání zpráv.

, by Karel Holub
chatbot metrics

Jaké jsou metriky úspěšnosti chatbotů?

Má váš chatbot měřitelný dopad na vaše obchodní cíle? Zjistěte to pomocí tohoto praktického průvodce metrikami úspěšnosti chatbotů.

, by Karel Holub
4 trendy pro retail

4 trendy pro retail - z krize k oživení

Každý retail by měl od roku 2021 znát čtyři poznatky, aby byl připraven splnit očekávání zákazníků po pandemii. Přečtěte si náš blog, kde se dozvíte více.

, by Karel Holub
email automation

Co je emailová automatizace a jak jí využít

Chcete taky návratnost marketingových kampaní s poměrem 42:1? Tak se rovnou pusťte do čtení o automatizaci emailových kampaní, ať víte, jak je efektivně využít pro svůj business a lepší komunikaci se zákazníky.

, by Karel Holub
Contact Center knowledge base

Budujete si knowledge base pro vaše kontaktní centrum?

Vaše klientské kontaktní centrum je jen tak dobré, jak dobré jsou znalosti, které dokáže předávat a sdílet. A to nejen klientům, ale také interně mezi sebou tak, aby se jednotlivý specialisté stále zlepšovali a rozvíjeli svoje schopnosti řešit zákaznické problémy. Ideálním nástrojem pro udržování znalostní je znalostní báze, která by měla být nedílnou součástí systému pro provoz a řízení klientského komunikačního centra.

, by Karel Holub
SIM swap

Co to je SIM swap a jak se mu bránit?

Jak ochránit klienty před podvody typu SIM Swap. S tenchnologií od společnosti Infobip můžete získat přehled v reálném čase a zjistit, zda došlo k výměně telefonního čísla a přesný okamžik, kdy se tak stalo.

, by Karel Holub
Trendy v komunikaci

Trendy v klientské komunikaci

Svět komunikace se zákazníky se neustále mění a s rychlostí, jakou se vyvíjejí naše technologie, jsou tyto změny rychlejší než kdykoli předtím. Lidé v roce 1950 jsou ze stejného těsta jako lidé v roce 2020, proč se tedy očekávání zákazníků neustále vyvíjejí? Jednoduchá odpověď zní, že je to díky síle technologií a tomu, jak utvářejí naše zkušenosti

, by Karel Holub
RCS messages

RCS - co přináší nový kanál pro komunikaci

V roce 2020 se počet měsíčně aktivních uživatelů RCS vyšplhal na téměř půl miliardy, přičemž na překonání magického čísla je ještě spousta času, protože ekosystém se neustále rozrůstá a po celém světě jej spustilo přibližně 100 operátorů.

, by Karel Holub
viber

Proč využít Viber v klientské komunikaci

Viber Business Messages dovolují firmám komunikovat se zákazníky v reálném čase a vytvářet kvalitní obsah spojený s rozvojem značky. Přináší i možnost plnohodnotné dialogové komunikace a další prohloubění interakce se zákazníkem.

, by Karel Holub
dispecing

Poznáme, co vám klienti píší

Vstupní kanály klientských kontaktních center můžete krásně napojit na automatické workflow, kde prvním krokem je analýza informace od klienta.

, by Karel Holub
chatbot

Retail marketing automation checklist

Vaši zákazníci chtějí mít pocit, že si jich skutečně vážíte a budete o ně pečovat. Personalizovaná komunikace vám pomůže naplnit očekávání a vytvořit hlubší vztah s vašimi zákazníky.

, by Karel Holub
bank ID

Bankovní identita v klientské komunikaci

Bankovní identita je jedním z nejnovějších způsobů, jak identifikovat klienta, prokázat jeho totožnost, ověřit živost a autorizovat jej. Klienti se nás často ptají, co se skrývá za bankovní identitou a jak souvisí s klientskou komunikací. Připravili jsme odpovědi na nejčastější otázky. Pojďme se na ně podívat, krok za krokem.

, by Karel Holub
bank ID

Copy General je partnerem Bankovní identity

Copy General, respektive jeho nový inkubátor www.lepsikomunikace.cz, se stala v červnu partnerem společnosti Bankovní identita, a.s.. Zeptali jsme se ředitele Ondřeje Málka, co jej vedlo k tomuto kroku.

, by Martin Hofmeister

Klient není na obtíž

Nastavení zákaznických služeb a komunikace není raketová věda a rozhodně nestojí na super-drahých technologiích a high-tech nástrojích. Začněte prostě tím, že si stanovíte cíle, jak mají vaše služby a komunikace vypadat.

, by Karel Holub

Klient nebo rukojmí

Pokud značka komunikuje svoje služby a produkty konzistentně skrze všechny fáze životního cyklu klienta, má daleko větší šanci na získání a udržení loajálního zákazníka. V ideálním případě dokonce ambasadora, který bude značku nadšeně a autenticky doporučovat.

, by Karel Holub
on-line

Jak využít on-line messenger pro onboarding

Stále větší část klientské komunikace a procesů se přesouvá do on-line prostředí. Velká skupina klientů je zvyklá používat on-line messengery jako svůj primární komunikační kanál, kterým nahradili SMS a email. Firmy a služby by na tento trend měly reagovat a přesunout část své komunikace tímto směrem. Mohou tím nejen oslovit nové skupiny klientů, ale také významně zjednodušit některé procesy.

, by Karel Holub
chatbot

Messenger a chatbot místo emailů

Otevřete svým uživatelům nové možnosti komunikace a začněte využívat messengery jako jsou WhatsApp nebo Viber. Messenger je pro spoustu lidí synonymem on-line komunikace.

, by Karel Holub
People in a conference room

Ať se o to stará systém

Potřebuju systém, který za mě pracuje a ne systém, který mi generuje více práce

, by Karel Holub
Interaktivní komunikace

Moderní klientská komunikace je interaktivní

Moderní personalizovaná klientská komunikace si nevystačí jen s hromadným nebo on-line zpracováním dokumentů, ale svoje nezastupitelné místo tu mají interaktivní procesy.

, by Karel Holub
A group of people working in a cafe

Dopisy z banky vám mohou způsobit poruchu emoční stability

Dopisy, zejména ty špatně napsané, mohou ovlivnit zdraví klientů a jejich emoční stabilitu. Zamyslete se proto vy, kteří (v bankách a pojišťovnách) dopisy píšete, jak velký vliv na zdraví svých klientů máte.

, by Karel Holub

Víte, že… se kvůli vám kácí lesy?

Malá banka porazí ročně, i díky vašim výpisům, okolo 60 zdravých stromů. Jenom kvůli tomu, abyste si mohli přečíst, kolik máte na kontě peněz. Možná je čas na změnu.

, by Martin Hofmeister

Technologie to zvládne. A vy?

Zaměřte se na to, co zákazník skutečně potřebuje a očekává. Detailně to prozkoumejte, popište a navrhněte adekvátní procesy a design komunikace. Nástroje se vždycky najdou

, by Karel Holub

Lidová tvořivost

Klidně něco pošlou a nedoplní to do CRM a my pak jak idioti dohledáváme kontaktní údaje nebo podmínky, co vůbec klientovi nabídli.

, by Karel Holub

Zkuste si koupit vlastní auto

Běžte do své prodejny nebo kanceláře pobočkové sítě a zkuste si, jak se u vás nakupuje

, by Karel Holub

Nejhorší je nedělat nic

V krizi je čas tou nejcennější komoditou, tak neztrácejte čas a řešte problémy efektivně. Hned.

, by Karel Holub
Business people in a meeting

Nebojte se dělat změny

Celý systém musí být snadno spravovatelný, tak aby změny netrvaly týdny. Dokumentové šablony dokážeme navrhnout tak, aby je bylo možné použít napříč distribučními kanály.

, by Karel Holub