Klient není na obtíž

Nastavení zákaznických služeb a komunikace není raketová věda a rozhodně nestojí na super-drahých technologiích a high-tech nástrojích. Začněte prostě tím, že si stanovíte cíle, jak mají vaše služby a komunikace vypadat.

, by Karel Holub

Klient nebo rukojmí

Pokud značka komunikuje svoje služby a produkty konzistentně skrze všechny fáze životního cyklu klienta, má daleko větší šanci na získání a udržení loajálního zákazníka. V ideálním případě dokonce ambasadora, který bude značku nadšeně a autenticky doporučovat.

, by Karel Holub
on-line

Jak využít on-line messenger pro onboarding

Stále větší část klientské komunikace a procesů se přesouvá do on-line prostředí. Velká skupina klientů je zvyklá používat on-line messengery jako svůj primární komunikační kanál, kterým nahradili SMS a email. Firmy a služby by na tento trend měly reagovat a přesunout část své komunikace tímto směrem. Mohou tím nejen oslovit nové skupiny klientů, ale také významně zjednodušit některé procesy.

, by Karel Holub
chatbot

Messenger a chatbot místo emailů

Otevřete svým uživatelům nové možnosti komunikace a začněte využívat messengery jako jsou WhatsApp nebo Viber. Messenger je pro spoustu lidí synonymem on-line komunikace.

, by Karel Holub
People in a conference room

Ať se o to stará systém

Potřebuju systém, který za mě pracuje a ne systém, který mi generuje více práce

, by Karel Holub

Moderní klientská komunikace je interaktivní

Moderní personalizovaná klientská komunikace si nevystačí jen s hromadným nebo on-line zpracováním dokumentů, ale svoje nezastupitelné místo tu mají interaktivní procesy.

, by Karel Holub
A group of people working in a cafe

Dopisy z banky vám mohou způsobit poruchu emoční stability

Dopisy, zejména ty špatně napsané, mohou ovlivnit zdraví klientů a jejich emoční stabilitu. Zamyslete se proto vy, kteří (v bankách a pojišťovnách) dopisy píšete, jak velký vliv na zdraví svých klientů máte.

, by Karel Holub

Víte, že… se kvůli vám kácí lesy?

Malá banka porazí ročně, i díky vašim výpisům, okolo 60 zdravých stromů. Jenom kvůli tomu, abyste si mohli přečíst, kolik máte na kontě peněz. Možná je čas na změnu.

, by Martin Hofmeister

Technologie to zvládne. A vy?

Zaměřte se na to, co zákazník skutečně potřebuje a očekává. Detailně to prozkoumejte, popište a navrhněte adekvátní procesy a design komunikace. Nástroje se vždycky najdou

, by Karel Holub

Lidová tvořivost

Klidně něco pošlou a nedoplní to do CRM a my pak jak idioti dohledáváme kontaktní údaje nebo podmínky, co vůbec klientovi nabídli.

, by Karel Holub

Zkuste si koupit vlastní auto

Běžte do své prodejny nebo kanceláře pobočkové sítě a zkuste si, jak se u vás nakupuje

, by Karel Holub

Nejhorší je nedělat nic

V krizi je čas tou nejcennější komoditou, tak neztrácejte čas a řešte problémy efektivně. Hned.

, by Karel Holub
Business people in a meeting

Nebojte se dělat změny

Celý systém musí být snadno spravovatelný, tak aby změny netrvaly týdny. Dokumentové šablony dokážeme navrhnout tak, aby je bylo možné použít napříč distribučními kanály.

, by Karel Holub