Copy General, respektive jeho nový inkubátor www.lepsikomunikace.cz, se stala v červnu partnerem společnosti Bankovní identita, a.s.. Zeptali jsme se ředitele Ondřeje Málka, co jej vedlo k tomuto kroku.

Co pro vás partnerství s Bankovní identitou znamená?

„Zařadili jsme se k prvním firmám v IT oboru, které mohou digitální službu BankID nabízet a implementovat. A z toho mám opravdu radost.“

Promiňte, že se ptám, jak využije copy shop službu BankID?

„Rozumím, to je častý dotaz. Vysvětlení je jednoduché. Součástí Copy General je divize, která více jak 10 let úspěšně poskytuje IT služby v oblasti klientské komunikace. Pracujeme pro velké korporace a implementujeme platformy pro online komunikaci. Služba BankID nám do portfolia služeb velmi hezky zapadá.“

Co mám chápat pod pojmem klientská komunikace?

"Dříve to byly dopisy, faktury a výpisy z účtů zasílané klientům. Dnes přibyly další kanály jako e-maily, SMS, WhatsApp, chatboty, různé aplikace, portály a instant messenger. My všechny kanály propojujeme do jednoho smysluplného proudu komunikace na klienta a vytváříme orchestrované kampaně. Naším cílem je nahradit starou a jednosměrnou distribuci dopisů obousměrnou a hlavně dynamickou komunikací."

V čem vidíte největší přínos partnerství s Bankovní identitou pro vás?

"Bankovní Identita nám umožňuje zkrátit některé procesy. Například v procesu onboardingu nových klientů je potřeba jejich identifikace. To jsme dělali přes automatizovaný proces spojený se skenováním osobních dokumentů. Tato část při použití BankID úplně odpadá. Proces se o několik minut zkrátí. A těží z toho obě strany."

"Svým zákazníkům obvykle nabízíme více technických řešení jejich požadavku. S Bank ID jim dnes umíme nabídnout 3 způsoby ověření identity klienta. Což nám dává velkou flexibilitu a schopnost dodat přesně to, co náš zákazník potřebuje."

Onřej Málek

Ředitel divize