"Nejhorší je taková ta lidová tvorba. Máme nějakých 35-40 poradců, kteří pracují s klienty a posílají jim docela dost dokumentů. Na to mají firemní šablony, jenže oni si je postupně upravují, někdo je používá dva roky bez aktualizace, mají tam blbě kontaktní údaje a spoustu další hrůzy. Navíc klidně něco pošlou a nedoplní to do CRM a my pak jak idioti dohledáváme kontaktní údaje nebo podmínky, co vůbec klientovi nabídli. "

Majitel pobočkové sítě hezky popsal situaci, kterou vídáme ve větších i menších firmách. A přitom řešení je opravdu jednoduché a dostupné.

Náš portál pro práci s interaktivními dokumenty vám přinese centrální správu šablon, automatizaci obchodních a komunikačních procesů, uživatelskou přívětivost a v neposlední řadě bezpečné zadávání a synchronizaci dat o klientech nebo obchodních případech. Už nikdy z firmy neodejde dokument, který kazí image značky nebo dokonce odporujeme právním předpisům, cenové politice nebo obchodní logice. A už nikdy se vám neztratí kontaktní údaje nebo jiná klientská data.

Vyzkoušejte s námi pilotní projekt na pár dokumentech a uživatelích a uvidíte, že už nikdy nebudete chtít pracovat jinak.