Bavil jsem se s majitelem sítě autosalonů renomované značky.

"Doba je složitá a konkurence velká. Značka sice pořád táhne, ale je to hodně o komunikaci a musíme si držet každého klienta."

Tak jsem si u nich zkusil koupit auto. A pro jistotu jsem si stejný testík udělal u několika značek a to jak u nových, tak ojetých vozů.

Vozy v hodnotě 900 tis - 1,3M, skladovky a žádné zvláštní požadavky. Žádné zákeřné dotazy. V podstatě jsem si jen chtěl vyzkoušet, jak hladký prodejní proces umí nastavit a jakou klientskou zkušenost to ve mě zanechá.

Shrnul bych to asi tak - i můj prodejce bot na běhání se o mě stará daleko lépe, než co předvedl personál některých autíčkářů.

A moje doporučení - inovace, nové služby a produkty mají smysl jen tehdy, když je přijme a aktivně používá celá firma od CEO až po recepční. Zkuste si pravidelně projít váš obchodní proces z pohledu klienta. Získáte víc námětů na zlepšení něž za 100 hodin brainstormingů v zasedačce.