Myslíte, že to vaše technologie zvládne?

Tuhle otázku slýchám na poli personalizované klientské komunikace posledních 15 roků. A odpověď je stále stejná. Zvládne. Ona totiž technologie je obvykle 5 let napřed před tím, co většina firem dokáže využít.

Proto stále zdůrazňuji, že zaměření nemá být na technologie a nástroje, ani na komunikaci samotnou, ale na zákazníka jeho zkušenost. Zaměřte se na to, co zákazník skutečně potřebuje a očekává. Detailně to prozkoumejte, popište a navrhněte adekvátní procesy a design komunikace. Nástroje se vždycky najdou :)

Proto v Copy General nejdeme cestou tupého přeprodávání nástrojů a systémů, ale skutečné spolupráce, jejímž výsledkem je skvělá klientská komunikace. Pomůžeme vám ve všech fázích od analýz po realizaci a testování. A nějaké ty nástroje vždycky najdeme (máme je od světových špiček, tak se nebojte, budou stačit)