Viber je jedním z nejvíce využívaných on-line messengerů s více než miliardou uživatelů ve 190+ zemích světa. Přítomnost na Viber vám umožní komunikovat s klienty nejen psaným textem, ale skutečně bohatým obsahem a nebo hlasovými a video hovory.

Viber Business Messages dovolují firmám komunikovat se zákazníky v reálném čase a vytvářet kvalitní obsah spojený s rozvojem značky. Přináší i možnost plnohodnotné dialogové komunikace a další prohloubění interakce se zákazníkem. Jde o ideální řešení pro sdílení důležitých informací, aktuálních nabídek a zákaznických notifikací, ale i sdílení propagačních a marketingových materiálů a sdělení.



Provozní úspory a více spokojených zákazníků

Společnost DPD začala využívat řešení klientké komunikace založené na Viber Business Messages jako primárním a SMS jako záložním kanále. Po rychlé a relativně přímočaré implementaci se dostavily pozitivní výsledky, které předčily očekávání. Došlo ke snížení nákladů na doručení zásilek o 20%, zvýšení zákaznické spokojenosti a zároveň snížení zátěže klientského kontaktního centra. V neposlední řadě stoupl i počet úspěšně doručených zásilek.



Čtyřnásobné navýšení objednávek pro e-shop

Společnost ShoeBeDo se rozhodla využít Viber jako nový komunikační kanál pro rozesílání personalizovaných zpráv a nabídek, které skutečně rezonují s jejich zákazníky. Ve spolupráci s odborníky vytvořili kvalitní kampaň a zaměřili se na analytiku a rychlé vyhodnocení. Kampaň plně využívala potenciál Viber a obsahovala obrázky, videa, animované GIFy a hlavně odkazy přímo do e-shopu .

ShoeBeDo rozeslalo Viber kampaň na 70,000 zákazníků, což v té době bylo 46% jejich zákaznické základny. Výsledkem byla 20x vyšší návštěvnost webu a 4x vyšší počet objednávek ve srovnání se stejným obdobím před kampaní.