Právě mi skončila schůzka s klientem. Rychle cvaknu výsledek do CRM a začínám se chystat na další. Následnou komunikaci za mě automaticky obstará systém pro klientskou komunikaci.

Z CRM si vytáhne kontaktní údaje a na základě typu schůzky a výsledku, který jsem nastavil, pošle personalizovaný email v krásném designu. Klient neměl čas vyslechnout si celou nabídku, takže v emailu je link na personalizovanou mikrostránku, kde si může nabídku znovu v klidu přečíst a přes kontaktní formulář se případně ozvat zpět. A nebo se rovnou doptat na detaily integrovaného chatbota.

Automatizace zajistí i to, že pokud klient nereaguje do 5 dní, dostane reminder. Po dalších 5 dnech dostanu reminder já s připomenutím ozvat se znova a stručným shrnutím předchozí schůzky.

A tohle mi šetří čas a zároveň nastavuje hodně vysokou úroveň klientské komunikace. Nezapomínám se lidem ozvat a mám více dokončených obchodů a spokojené klienty. Takovou automatizaci můžete mít i ve vaší firmě. V Copy General, Czech Republic s vámi rádi projdeme celý proces, navrhneme řešení, pomůžeme s obsahem a designem a nakonec nastavíme komunikaci tak, aby fungovala.