Dynamická komunikace

Proměňte jednostrannou distribuci informací ve skutečný dialog. Stačí v komunikaci s klienty využít naplno možností digitálních médií. Pomůžeme vám připravit pro každého z nich personalizované sdělení v interaktivní formě. Výsledky vám potvrdí, že se to vyplatí.

Sbírejte data a nebojte se je použít

Sbírejte přes digitální dokumenty data od svých klientů a rovnou je využijte při personalizované komunikaci. Osobní přístup prodává.

Komunikace, ne jen distribuce informací

Vyměňte nudná PDF za personalizované microsite s atraktivními prvky, jako jsou interaktivní grafy, modelace, kalkulace a dotazníky.

Nechte se inspirovat

Informační portál Personalizovaný elektronický výpis pozve klienta na jeho osobní microsite, kde si zkontroluje své výnosy, ověří stav konta a investiční profil. Může spravovat své finanční produkty online a jednoduše kontaktovat pobočku nebo přímo svého bankéře.

Kontaktní systém Klient si na své micrositě najde nejbližší pobočku a ověří její otevírací dobu. Vybere si konzultanta i volný termín a objedná se k němu. K tomu navíc získá informace o parkování, dojezdové době a zda je na pobočce dětský koutek.

Klientská kalkulačka na hypotéku Umí modelovat různé varianty v případě nové hypotéky i při refinancování z jiné banky. Klient si sám pomocí posuvníků nastavuje parametry hypotéky a když je s nimi spokojen, odesílá online poptávku bankéři.

Katalog nemovitostí Makléř si sám sestavuje katalog nemovitostí v připravené šabloně. Zvládne to snadno, bez znalostí kódování webu, a výsledek skvěle reprezentuje firemním designem.

Jednorázová poptávka Makléř připraví obsah a rozešle e-mail s linkem na landing page s nabídkou. Zájemce na ní zjistí detaily nemovitosti, seznámí se s profilem makléře, objedná se v kalendáři na dostupný termín prohlídky, na mapě si projde dojezdové vzdálenosti. To vše v době, kdy se makléř věnuje jinému klientovi.

Dlouhodobá poptávka Makléř připraví obsah nabídky a dá přístup klientovi, který nemovitost nabízí. Ten sleduje počet shlédnutí inzerátu, počet prohlídek i jejich hodnocení. Ve stejném prostředí také komunikuje s makléřem, upravuje cenu nemovitosti, nahrává fotky i různé dokumenty. Může využít připravených formulářů a když váhá, nahlédne do průvodce prodejem nemovitosti.

Online kancelář makléře Makléř tu na jednom místě najde vše, co potřebuje pro svou práci. Není to nic jiného než jeho personalizovaná microsite pro komunikaci s centrálou. Má tu notifikace o nových událostech, nástroj na modelování a kalkulace, průvodce transakcemi, formuláře, dokumenty a požadavky. Během vteřiny zná svou tržbu a má přehled o otevřených obchodech. Je svým pánem.

Srovnávání a konfigurace modelů Výběr nového vozu si chce zákazník užít, jeho očekávání jsou vysoká. Umožněte mu snadné porovnávání jednotlivých modelů a výběr jejich konfigurací na několik kliknutí.

Asistent prodeje Umí modelovat možnosti financování pro jednotlivá auta a jejich vybavení. Klient si sám pomocí posuvníků sestaví ideální variantu, jak za své nové auto zaplatí a kontaktuje prodejce. V pracovní době s ním obchod uzavře zaměstnanec salonu, mimo ni chatbot.

Servis bez starostí Na základě informací o konfiguraci vozu a jeho servisní historii se automaticky vygeneruje servisní plán. Majitel k němu má přístup přes servisní portál, ale sledovat ho nemusí. Před každou prohlídkou totiž dostane včas upozornění kanálem, který si zvolil (e-mail, SMS, zavolání) s nabídkou volných termínů. Stačí si vybrat.

Hlídací pes Nadstavba servisního portálu, která za klienty hlídá i termíny technické kontroly, upozorní, že je čas na nákup nové dálniční známky nebo výměnu pneumatik.

Manuál přesně pro mé auto Umožňuje stáhnout personalizovaný manuál pro konkrétní konfiguraci klientova vozu.

Osobní kalkulačka Klient si pomocí posuvníků vybírá parametry svého pojištění na personalizované microsite. Na pozadí výpočtu se zpracovávají informace o klientově historii a promítají se do zobrazené nabídky.

Průvodce pojištěním Uzavřít pojištění online obvykle není na 3 kliknutí. Pro složitější procesy je tu virtuální asistent, který klienta vede, pomáhá mu v celkové orientaci i v jednotlivých krocích. Prokazatelně zvyšuje míru dokončení.

Průvodce pojistnou událostí Nahlášení pojistné události je něco, s čím se běžný člověk setká opravdu výjimečně. Ocení tedy digitálního asistenta, který ho celou pojistnou událostí provede krok za krokem. Radí mu při vyplňování žádosti a nastavuje jeho očekávání. Třeba kdy přijde vyjádření pojišťovny a jaký může očekávat výsledek.

Komunikujte lépe - s námi!

Začněte využívat výhody lepší komunikace už dnes.