Batch processing of clients communication

Kdo jsme

Jsme skupina nadšenců do komunikace s klienty. Věříme v její téměř kouzelnou moc. Ověřili jsem si v praxi, že když se vezme za správný konec, dokáže skály klientské nepřístupnosti lámat, plnit poloprázdné buňky finančních výkazů a vysekat firmu ze spárů sedmihlavého draka běsnící konkurence. Vám ale žádné pohádky vyprávět nebudeme. Pomůžeme vám klientskou komunikaci zkrotit, osedlat a využít jako svou jedinečnou konkurenční výhodu.

Online clients communication processing

Co děláme

Staneme se partnerem firmy v optimalizaci její klientské komunikace. Společně hledáme ideální cesty ke každému segmentu jejích klientů. Odpovídáme na klíčové otázky: Co sdělit? Kdy? A jak často? Jakým kanálem? Jakým tónem? Špatné cesty rušíme, křivé cesty narovnáváme, moderní cesty kombinujeme s klasickými. Vše měříme a stále se učíme. A s námi i náš partner. Posouváme jeho smýšlení o komunikaci s klienty a ukazujeme mu, čeho je možné dosáhnout. Leckdy i rychle a se zanedbatelnými náklady.

Interactive clients communication

Jak to děláme

V současné době už jsou produkty a služby konkurenčních firem velmi podobné, o obchodním úspěchu tak často rozhoduje styl komunikace. A může dokonce rozhodovat i o bytí či nebytí firmy. Nastává doba renesance klientské komunikace.
Chceme změny rychle. Víme, že to jde a umíme to. Proto jsme založili uvnitř naší mateřské společnosti Copy General inkubátor, který je volný a svobodný ve svém rozhodování, flexibilní v přístupu k novým řešením a plný energie při jejich ladění a implementování. Jsme tu hlavně pro firmy, které jsou v pasti své vlastní velikosti a složitých procesů.

App preview on a phone and tablet

Proč do toho jít s námi

Soustředíme se vždy na jeden proces. Vložíme ho do inkubátoru a vypipláme ho jako malé miminko. Když je schopný samostatné existence, vracíme ho do firmy. Klientské komunikaci se věnujeme od roku 2000, za ta léta jsme získali spoustu zkušeností z nejrůznějších prostředí. Přidejte k tomu špičkové technologie a nadšení do hledání nových postupů. Tak to je náš recept na úspěch.

Náš tým

Navrhujeme řešení pro řízenou personalizovanou klientskou komunikace. Zaměřujeme se na custemer experience, který by měl komunikaci provázet. Až už se jedná o vzhled či obsah dokumentů, tak i o použitý kanál, kterým s klientem komunikujeme. Základ správné komunikace spatřujeme v personalizaci, která umocňuje klientský zážitek. Mapování customer journey nám napomáhá ladit proces komunikace a co nejpřesněji klienta oslovovat

Ondřej Málek - Sales directorOndřej Málek - Sales director

Dlouhá léta se věnuji komunikaci. Klientské a marketingové pro své korporátní zákazníky, obchodní pro kolegy obchodníky i osobní, pro mojí vlastní potřebu. Fascinují mě její možnosti i to, jak často je podceňovaná. Klientská komunikace je obchodním nástrojem budoucnosti a zásadně ovlivňuje přízeň klientů a úspěch firmy. V Copy General navrhujeme řešení pro řízenou a personalizovanou komunikace s klienty. Přinášíme pozitivní customer experience, který by měl komunikaci provázet. Až už se jedná o vzhled či obsah dokumentů, tak i o použitý kanál, kterým s klientem komunikujeme.

Martin Hofmeister - Business development directorMartin Hofmeister - Business development director

Více než 15 let zkušeností se systémy pro personalizovanou klientskou komunikaci. Pomáhám firmám s nastavením hromadné personalizované klientské komunikace, zlepšením zákaznické zkušenosti a budováním image značky skrze inteligentní komunikaci.

Karel Holub - Solution architectKarel Holub - Solution architect

Projekty řešíme tak, abychom naplnili cíle a očekávání klienta, ale zároveň zachovali agilitu a inovace. Chceme do projektů přinést skutečnou přidanou hodnotu, ikdyž to někdy znamená, že na některé požadavky klientů říkame NE. Vysvětlujeme a poskytujeme řešení, která dávají smysl a nejsou jen chaotickým pobíháním na místě, ale opravdovým pohybem vpřed.

Klára Koukolová - Project managerKlára Koukolová - Project manager

Komunikujte lépe - s námi!

Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.

Naše články

přečtěte si detaily o našich řešeních, jejich konkrétní využití a inspirace i pro vaší společnost

dispecing

Poznáme, co vám klienti píší

Vstupní kanály klientských kontaktních center můžete krásně napojit na automatické workflow, kde prvním krokem je analýza informace od klienta.

, by Karel Holub
chatbot

Retail marketing automation checklist

Vaši zákazníci chtějí mít pocit, že si jich skutečně vážíte a budete o ně pečovat. Personalizovaná komunikace vám pomůže naplnit očekávání a vytvořit hlubší vztah s vašimi zákazníky.

, by Karel Holub
bank ID

Bankovní identita v klientské komunikaci

Bankovní identita je jedním z nejnovějších způsobů, jak identifikovat klienta, prokázat jeho totožnost, ověřit živost a autorizovat jej. Klienti se nás často ptají, co se skrývá za bankovní identitou a jak souvisí s klientskou komunikací. Připravili jsme odpovědi na nejčastější otázky. Pojďme se na ně podívat, krok za krokem.

, by Karel Holub