Batch processing of clients communication

Kdo jsme

Jsme skupina nadšenců do komunikace s klienty. Věříme v její téměř kouzelnou moc. Ověřili jsem si v praxi, že když se vezme za správný konec, dokáže skály klientské nepřístupnosti lámat, plnit poloprázdné buňky finančních výkazů a vysekat firmu ze spárů sedmihlavého draka běsnící konkurence. Vám ale žádné pohádky vyprávět nebudeme. Pomůžeme vám klientskou komunikaci zkrotit, osedlat a využít jako svou jedinečnou konkurenční výhodu.

Online clients communication processing

Co děláme

Staneme se partnerem firmy v optimalizaci její klientské komunikace. Společně hledáme ideální cesty ke každému segmentu jejích klientů. Odpovídáme na klíčové otázky: Co sdělit? Kdy? A jak často? Jakým kanálem? Jakým tónem? Špatné cesty rušíme, křivé cesty narovnáváme, moderní cesty kombinujeme s klasickými. Vše měříme a stále se učíme. A s námi i náš partner. Posouváme jeho smýšlení o komunikaci s klienty a ukazujeme mu, čeho je možné dosáhnout. Leckdy i rychle a se zanedbatelnými náklady.

Interactive clients communication

Jak to děláme

V současné době už jsou produkty a služby konkurenčních firem velmi podobné, o obchodním úspěchu tak často rozhoduje styl komunikace. A může dokonce rozhodovat i o bytí či nebytí firmy. Nastává doba renesance klientské komunikace.
Chceme změny rychle. Víme, že to jde a umíme to. Proto jsme založili uvnitř naší mateřské společnosti Copy General inkubátor, který je volný a svobodný ve svém rozhodování, flexibilní v přístupu k novým řešením a plný energie při jejich ladění a implementování. Jsme tu hlavně pro firmy, které jsou v pasti své vlastní velikosti a složitých procesů.

App preview on a phone and tablet

Proč do toho jít s námi

Soustředíme se vždy na jeden proces. Vložíme ho do inkubátoru a vypipláme ho jako malé miminko. Když je schopný samostatné existence, vracíme ho do firmy. Klientské komunikaci se věnujeme od roku 2000, za ta léta jsme získali spoustu zkušeností z nejrůznějších prostředí. Přidejte k tomu špičkové technologie a nadšení do hledání nových postupů. Tak to je náš recept na úspěch.

Náš tým

Navrhujeme řešení pro řízenou personalizovanou klientskou komunikace. Zaměřujeme se na custemer experience, který by měl komunikaci provázet. Až už se jedná o vzhled či obsah dokumentů, tak i o použitý kanál, kterým s klientem komunikujeme. Základ správné komunikace spatřujeme v personalizaci, která umocňuje klientský zážitek. Mapování customer journey nám napomáhá ladit proces komunikace a co nejpřesněji klienta oslovovat

Ondřej Málek - Sales directorOndřej Málek - Sales director

Dlouhá léta se věnuji komunikaci. Klientské a marketingové pro své korporátní zákazníky, obchodní pro kolegy obchodníky i osobní, pro mojí vlastní potřebu. Fascinují mě její možnosti i to, jak často je podceňovaná. Klientská komunikace je obchodním nástrojem budoucnosti a zásadně ovlivňuje přízeň klientů a úspěch firmy. V Copy General navrhujeme řešení pro řízenou a personalizovanou komunikace s klienty. Přinášíme pozitivní customer experience, který by měl komunikaci provázet. Až už se jedná o vzhled či obsah dokumentů, tak i o použitý kanál, kterým s klientem komunikujeme.

Martin Hofmeister - Business development directorMartin Hofmeister - Business development director

Více než 15 let zkušeností se systémy pro personalizovanou klientskou komunikaci. Pomáhám firmám s nastavením hromadné personalizované klientské komunikace, zlepšením zákaznické zkušenosti a budováním image značky skrze inteligentní komunikaci.

Karel Holub - Solution architectKarel Holub - Solution architect

Projekty řešíme tak, abychom naplnili cíle a očekávání klienta, ale zároveň zachovali agilitu a inovace. Chceme do projektů přinést skutečnou přidanou hodnotu, ikdyž to někdy znamená, že na některé požadavky klientů říkame NE. Vysvětlujeme a poskytujeme řešení, která dávají smysl a nejsou jen chaotickým pobíháním na místě, ale opravdovým pohybem vpřed.

Klára Koukolová - Project managerKlára Koukolová - Project manager

Důvěřují nám

Komunikujte lépe - s námi!

Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.

Naše články

přečtěte si detaily o našich řešeních, jejich konkrétní využití a inspirace i pro vaší společnost

Klient není na obtíž

Nastavení zákaznických služeb a komunikace není raketová věda a rozhodně nestojí na super-drahých technologiích a high-tech nástrojích. Začněte prostě tím, že si stanovíte cíle, jak mají vaše služby a komunikace vypadat.

, by Karel Holub

Klient nebo rukojmí

Pokud značka komunikuje svoje služby a produkty konzistentně skrze všechny fáze životního cyklu klienta, má daleko větší šanci na získání a udržení loajálního zákazníka. V ideálním případě dokonce ambasadora, který bude značku nadšeně a autenticky doporučovat.

, by Karel Holub
on-line

Jak využít on-line messenger pro onboarding

Stále větší část klientské komunikace a procesů se přesouvá do on-line prostředí. Velká skupina klientů je zvyklá používat on-line messengery jako svůj primární komunikační kanál, kterým nahradili SMS a email. Firmy a služby by na tento trend měly reagovat a přesunout část své komunikace tímto směrem. Mohou tím nejen oslovit nové skupiny klientů, ale také významně zjednodušit některé procesy.

, by Karel Holub