omnichannel

Otevřete se zákazníkům všemi prostředky

Umožněte skutečnou vícekanálovou komunikaci s platformou, která vám umožní oslovit zákazníky na jakémkoli kanálu. Ať už chcete poskytovat podporu v reálném čase prostřednictvím aplikace WhatsApp a sociálních médií, propagovat nové produkty pomocí RCS, sdílet věrnostní pobídky prostřednictvím e-mailu nebo posílat oznámení o doručení SMS, naše kanály jsou vždy otevřené.

klientská komunikace pro finanční služby

Vaše hodnocení vyletí do hvězdných výšin

Poskytněte zákazníkům konverzační podporu, kdekoli ji potřebují, pomocí cloudového kontaktního centra, které je orientováno na digitální technologie. Umožněte rychlé odpovědi, proaktivní doporučení a prodejní asistenci na míru pomocí chatbotů s umělou inteligencí, živého chatu, videohovorů a dalších služeb - nasazených napříč oblíbenými kanály vašich zákazníků.

telco a služby

Dokonale zacílená a skutečně personalizovaná komunikace

Zlepšete návratnost investic díky jasnému přehledu o chování zákazníků, metrikách kampaní a analýze zákaznických služeb. Podpořte loajalitu a zlepšete angažovanost komunikací ve správný čas pomocí inteligentní segmentace, spouštěčů založených na událostech a automatizovaných toků zpráv v průběhu celé zákaznické cesty.

bezpečnost

Naprosto bezpečná a přitom skvělá zákaznická zkušenost

Budujte důvěru a zvyšujte konverze tím, že budete chránit soukromí svých zákazníků. Využijte tiché ověřování mobilních zařízení, procesy pro ověření identity (KYC), kontrolu výměny SIM karty a další nástroje, které vám poskytnou přesvědčivé klientské zážitky, aniž byste museli dělat kompromisy v oblasti bezpečnosti.

Podívejte se, jak efektivně nastavit klientskou komunikaci

WhatsApp pricing

WhatsApp Business Pricing

Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.

, by Karel Holub

Naše technologie

Komunikujte lépe - s námi!

Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.

Důvěřují nám