omnichannel

Vy i vaši klienti v dokonalém bezpečí

Ujistěte se, že digitální klienti jsou těmi, za které se vydávají, pomocí ověřování, které snadno verifikuje jejich totožnost. Udržujte uživatele v kontaktu a zároveň je ověřujte prostřednictvím kanálu bez překážek, který není náchylný k útokům zvenčí, pomocí autentizace skrze push notifikace a nebo SMS, mobilní identity, biometrie, hlasu nebo aplikace WhatsApp.

klientská komunikace pro finanční služby

Nastartujte digitální služby a snižte zátěž poboček

Od digitálních účtů po mobilní bankovní aplikace - prodej je především o načasování. A se správnou strategií digitální zákaznické zkušenosti můžete být u toho, když příležitost zaklepe na dveře. Pošlete správnou zprávu ve správný čas, abyste rychle obnovili pojistky, nabídli předschválené půjčky a mnoho dalšího.

klientská podpora

Poskytněte klientům aktivní podporu v reálném čase

Proaktivní péče o klienty ukazuje vaši ochotu jít nad rámec. Pěstujte loajalitu klientů proaktivní podporou - poskytněte digitální pomoc při ztrátě nebo krádeži karty, nabídněte refinancování kontokorentních úvěrů - a udělejte něco navíc.

bezpečnost

Buďte s klienty v každém kroku jejich životního cyklu

Vynikající digitální zákaznická zkušenost závisí na personalizaci. Využijte svá bohatá data a poskytněte svým zákazníkům ty nejvhodnější produkty v každém kroku jejich životního cyklu a zvyšte LTV.

Podívejte se, jak efektivně nastavit klientskou komunikaci

WhatsApp pricing

WhatsApp Business Pricing

Od 1. února 2022 přejde WhatsApp na cenový model založený na konverzaci. Zjistěte, co to znamená pro vaši firmu.

, by Karel Holub

Naše technologie

Komunikujte lépe - s námi!

Mluvte s klienty tak, aby chtěli poslouchat a poslouchejte tak, aby s vámi chtěli mluvit.

Důvěřují nám