Digitální transformace

Vyměnit dopis za e-mail nestačí. Digitální transformace je mnohem hlubší proměna, která musí začít v hlavách lidí. Jejím výsledkem je dialog s klientem plně podpořený interními daty a procesy, a to přes komunikační kanál, který klient preferuje, a na téma, které je pro něj relevantní.

Digitálně uvažující firma

Provedeme vás celou tou zásadní změnou a naučíme vaše lidi myslet digitálně, bit by bit.

Digitální procesy

Zapojíme digitalizaci do vašich interních procesů. Ty pak budou rychlejší a méně náchylné k chybám. Uvidíte, že klienti to ocení a budou se k vám vracet.

Digitální nástroje

Propojíme různé nástroje do uceleného systému a nastavíme je tak, aby sloužily přesně vašim potřebám.

Nechte se inspirovat

*Digitální onboarding *přináší nové možnosti, jak zákazníky oslovit, ověřit a segmentovat. Ti pak můžou vyřídit svou transakci z domova se stejnou nebo ještě lepší podporou ve srovnání s osobní návštěvou pobočky. Úspora času je na obou stranách.

Do digitálního onboardingu dokážeme zapojit i nástroje pro procesní automatizaci, strojové čtení textů, skenování dokumentů a osobních dokladů včetně biometrického ověření identity. Díky validaci a personalizaci vstupních dat významně klesá chybovost onboarding procesu a roste konverzní poměr i míra dokončení. Do cíle se tak dostane daleko více lidí, budete řešit jen minimum případů, které jste "poztráceli cestou".

Potenciální klienty oslovíte personalizovanou e-mailovou kampaní s odkazem na osobní microsite vytvořenou v nástroji pro dynamickou komunikaci. Cílová stránka obsahuje personalizovanou nabídku a také formulář, přes který klient nahraje scan své smlouvy se stávajícím poskytovatelem služeb.

Systém na pozadí smlouvu strojově zpracuje, vyčte z ní základní parametry, připraví personalizovanou konkurenční nabídku a předá ji klientovi jeho preferovaným distribučním kanálem. Celý proces běží automaticky bez lidského zásahu a trvá řádově jednotky vteřin. U většiny typů smluv dosahuje přesnosti ve vysokých desítkách procent. Kontaktnímu centru systém předá jen minimální počet složitých případů.

Digitální transformace umožňuje přenesení kontaktních bodů firmy, typicky jejích poboček, do virtuálního prostředí. Významně tak ušetří prostředky na mzdy a na provoz budov. Ve spojení s využitím chatbota a dalších nástrojů automatizace získáte kontaktní místo s neomezenou pracovní dobou pro vyřizování běžné komunikace s klienty. Tu vždy nastavujeme tak, aby byla skutečně personalizovaná, relevantní k potřebám a situaci klientů a hlavně dialogová, obousměrná.

Komunikujte lépe - s námi!

Začněte využívat výhody lepší komunikace už dnes.