Unicef

UNICEF - Unifikovaná komunikace snižuje odliv dárců o 33 %.

UNICEF, Dětský fond Organizace spojených národů, usiluje o lepší svět pro každé dítě, každý den a všude. UNICEF pracuje na nejtěžších místech světa, aby se dostal k nejznevýhodněnějším dětem na světě. Jsme rádi, že jim pomáhá i naše komunikační řešení

, by Karel Holub
Mutua

Mutua Madrilena - Zlepšení zákaznické zkušenosti s využitím WhatsApp Virtual Assistant

Společnost Mutua Madrileña byla založena v roce 1930 a je jednou z největších španělských pojišťoven. Poskytuje životní, automobilové, zdravotní a úrazové pojištění a také penzijní a investiční fondy. Společnost La Mutua, jejíž ústředí se nachází v hlavním městě země Madridu, poskytuje služby více než 2 milionům zákazníků. Posláním pojišťovny je zjednodušit vyřizování pojistných událostí, aby lidé měli klid na duši.

, by Karel Holub
Enrich

Enrich - Zvýšení prodeje a loajality zákazníků pomocí konverzací

Zjistěte, jak tento přední řetězec kadeřnických a kosmetických salonů v Indii automatizoval svůj proces plánování pomocí chatbota WhatsApp prostřednictvím aplikace Conversations, aby porozuměl chování zákazníků, zvýšil prodeje, loajalitu zákazníků a vyšel jim vstříc tam, kde jsou.

, by Karel Holub